Prekių pristatymas

  • Užsakymai pateikti iki 13:00 val yra išsiunčiami tą pačią dieną. Užsakymai peteikti po 15:00 val arba savaitgaliais ar šventinėmis dienomis yra išsiunčiami sekančią darbo dieną. Pasirinkus mokėjimo būdą - Bankinis pavedimas pagal išankstinę sąskaitą, prekės išsiunčiamos tik gavus mokėjimą.

    Lietuvoje prekės pristatomos per Venipak arba DPD kurjerius.

    Europoje prekės pristatomos su DPD Express Parcel Service. Šalys į kurias siunčiame prekes: Austrija, Belgija, Bulgarija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Prancūzija, Suomija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija , Jungtinė Karalystė. 

    ES pirkimai - elektroninė parduotuvė autoamtiškai skaičiuoja pristatymo kaštus pagal prekių svorį. Jei svoris viršyja 30 kg sistema neleis užsakyti prekių su pristatymu. Dėl tokių užsakymų kreipkitės:  info@absolutum.lt arba tel. +370 650 31 213. 

    Galutinė prekių pristatymo kaina nurodoma patvirtinant užsakymą.

    Pristatymo terminai:

    • Lietuva 1-2 darbo dienos. 
    • Latvija, Estija 1-2 darbo dienos.
    • Lenkijoje 2-3 darbo dienos.
    • Suomija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Prancūzija, Slovakija, Vokietija 2–4 darbo dienos.
    • Didžioji Britanija, Italija, Kroatija, Slovėnija, Švedija, Vengrija 3–5 darbo dienos.
    • Airija, Bulgarija, Graikija, Ispanija, Portugalija, Rumunija 5–8 darbo dienos. 

    Galutinės sąlygos:

    • Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
    • Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
    • Prekes Lietuvoje pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
    • Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
    • Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
    • Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
    • Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.